Neste bortekamp står for tur, og denne gangen møter vi Kongsvinger på, Gjemselund. Kråkevingen setter opp buss, så vi håper så mange som mulig blir med og støtter Kællane fra tribuneplass mandag 16. september.
Kællane flyr høyt om dagen og har tatt ferie på en fin 3. plass på tabellen. Første bortekamp etter sommerferien er borte mot Stabæk på Nadderud.
Dette har vært en kamp mange har pratet om at de skal på denne sesongen så vi oppfordrer folk til å melde seg på tidlig så vi veit om vi må sette opp flere enn en buss til Oslo.
Neste busstur etter Raufoss blir til gamle Nedre Eiker kommune og Mjøndalen. Kællane tar den korte turen fra Moss til Consto Arena for å møte Mjøndalen.